Kurs online „Przedszkolak pisze!”
5-etapowy proces, dzięki któremu skutecznie wesprzesz dziecko w nabywaniu umiejętności niezbędnych do nauki pisania.
✅ Chciałabyś wesprzeć swoje dziecko w procesie nauki pisania, ale widzisz jego rosnące zniechęcenie?
✅ Być może denerwuje się na widok kolejnych zadań z przepisywaniem literek, a Ty nie wiesz jak reagować i co możesz zrobić, by ułatwić mu ten proces?
✅ Widzisz, że przepisywanie szlaczków, liter i innych znaków sprawia Twojemu przedszkolakowi trudność?
✅ A może po prostu zawczasu chcesz zadbać o to, by Twojemu dziecku w przyszłości łatwiej uczyło się pisać?
Znam to! Aż za dobrze i zdecydowanie wolałabym powiedzieć, że te sytuacje, o których wspomniałam to tylko moja bujna wyobraźnia.
Niestety zarówno moje prywatne dzieci, jak i dzieci, z którymi pracowałam, zmagały się z podobnymi trudnościami. Ich niechęć i frustracja urosły do takiego stopnia, że zdążyły znienawidzić szkołę, jeszcze zanim do niej trafiły.
Wszystko mogłoby wyglądać inaczej, gdyby od początku były odpowiednio wprowadzone w proces nauki pisania.
Prawda jest taka, że większość placówek nie potrafi wspierać rozwoju umiejętności niezbędnych do pisania w sposób przyjazny dzieciom, nie wywołując u nich frustracji i niechęci.
Według wielu nauczycieli to dzieci powinny się dostosować do metody nauczania, a nie odwrotnie.
Nie powinno i nie musi tak być, co więcej możesz to zmienić, i to z łatwością!
Wyobraź sobie, że Twoje dziecko:
- uczy się pisać w przyjazny dla niego sposób, bez przewracania oczami, kręcenia nosem i marudzenia „znoooowu?!”,
- wchodzi w świat liter niejako „przy okazji”, z przyjemnością, w trakcie codziennych aktywności, nie siedząc przy biurku,
- na widok szlaczków i liniatury nie reaguje frustracją,
- a do tego zupełnie nie przejmuje się tym, czy ktoś oceni jego pismo jako “ładne”, “brzydkie”, czy “wystarczająco staranne”.
Prawda, że brzmi to dobrze?
Zbyt długo liczyłam na to, że w placówkach edukacyjnych coś się zmieni w podejściu do nauki pisania.
Czekałam, aż nauczyciele sprawią, że dzieci przestaną pałać niechęcią do kreślenia liter, a nauka pisania będzie dla nich fajną i skuteczną… zabawą.
Nie doczekałam się, więc wzięłam sprawy w swoje ręce i stworzyłam kurs, który wspiera rodziców we wprowadzeniu dzieci w proces nauki pisania! Ze zrozumieniem, bliskością, otwartością, akceptacją i… SPOKOJEM!
Wdrożenie wskazówek z kursu „Przedszkolak pisze!” sprawi, że:
✅ Skupisz się na wspieraniu nauki pisania bazując na potrzebach dziecka.
✅ Poznasz metodę nauki pisania dopasowaną do rozwoju dzieci.
✅ Nauczysz się wspierać dziecko zarówno czynami, jak i słowami.
✅ Twoje dziecko z pewnością siebie ruszy do szkoły.
✅ Szlaczki i zeszyt w linie nie będą wywoływać u niego stresu i frustacji.
✅ Twoje dziecko nauczy się pisać w empatycznej i przyjaznej atmosferze, bez uczucia presji i niechęci,
✅ Wzmocnisz swoją relację z dzieckiem, opartą o zrozumienie, akceptację i zaufanie.
Czy nie byłoby wspaniale, gdyby Twoje dziecko z pewnością siebie wkroczyło w szkolny świat i system nauki pisania?
A co, gdyby już na etapie przedszkola było świadome tego, że pismo nie musi być idealnie, żeby było wystarczająco czytelne?
Gdyby nauka pisania była dla niego bułką z masłem, bo dzięki Tobie uczestniczyło w tym procesie od wczesnych lat życia – bez presji, wygórowanych oczekiwań i wymagań z kosmosu?
Dzięki kursowi „Przedszkolak pisze!” poznasz i wdrożysz system nauki pisania dostosowany do potrzeb i możliwości rozwojowych Twojego dziecka.
Sama ze swoimi dziećmi przeszłam przez etap niechęci do pisania, zmęczenia szlaczkami i przepisywaniem literek. Moje dzieci również wysłuchiwały komentarzy, które wprost dawały im do zrozumienia, że są niewystarczające.
Dzieci, tak jak i my – dorośli – lubią wiedzieć w jakim celu coś robią, a rysowanie szlaczków jest dla nich nudne, męczące i zniechęcające.
Pisanie nigdy nie stanie się lubianą przez dzieci aktywnością, tym bardziej, kiedy w ramach informacji zwrotnej otrzymują komunikaty o treści: „mogłeś postarać się bardziej”, „nie wyjeżdżaj za linię”, „nie jest źle”, „no, ale rysuj ładnie”.
Skończmy ze starymi, niedziałającymi schematami i sprawmy, by nasze dzieci nabywały umiejętność pisania w atmosferze zrozumienia i otwartości.
Wiem, zmiany bywają przerażające i trudne, dlatego pozwól, że będę Ci w tej drodze towarzyszyć.
Kurs online „Przedszkolak pisze!”
✓ 7 merytorycznych lekcji (łącznie ok. 80 minut) w formie wideo, które pomagają Ci zrozumieć wszystkie najważniejsze elementy skutecznego wsparcia rozwoju umiejętności niezbędnych do nauki pisania (od umiejętności ruchowych, przez komunikację i zaopiekowanie się emocjami, aż po konkretny 5-etapowy proces nauki pisania).
+ BONUSY:
✓ Bonus 1. Komunikaty wspierające proces nauki pisania (PDF),
✓ Bonus 2. Lista umiejętności świadczących o gotowości do rysowania i pisania (PDF),
✓ Bonus 3. Wizualizacja 4 chwytów narzędzia do pisania (PDF będący fragmentami e-booka „Kluczowy przewodnik po motoryce małej”).
✓ Bonus 4. Notatnik do zapisywania najważniejszych lekcji z kursu (edytowalny PDF z możliwością wydrukowania),
✓ Bonus 5. Lista 15 aktywności wspierających naukę pisania (PDF),
✓ Bonus 6. Wideo ze sposobem na wspieranie ostatecznego, prawidłowego chwytu,
✓ Bonus 7. Nagranie webinaru „6 mitów, które sprawiają, że Twoje dziecko nie lubi pisać” (pojawi się na platformie do 15 maja).
I ostatni bonus!
Tylko dla osób, które zainwestują w kurs do 15 maja (do końca dnia):
✓ Wpływ na dodatkowe materiały, które pojawią się w kursie
Warunek: Przerobienie materiałów z kursu do końca maja 2023 r. i dosłanie swojego pytania, na które nie znalazłaś w nich odpowiedzi do 31 maja 2023 r. (do końca dnia) na adres kontakt@rodzicielstwopodpapugami.pl
Materiały tekstowe lub wideo nagrane na podstawie pytań dostarczonych do mnie do 31 maja zostaną stworzone i wrzucone na platformę do 31 sierpnia 2023 r.
a to wszystko za jedyne…
99 zł 59 zł
Zobacz opinie o tym kursie
Kurs składa się z:
7 lekcji w formie wideo
BONUSÓW, które uzupełniają i ułatwiają pracę z kursem
Kurs składa się z:
Wstęp
Krótkie i ogólne informacje, jak pracować z kursem.
Lekcja 1.
Od prób podnoszenia głowy przez noworodka, do przedszkolaka potrafiącego pisać
Dlaczego wspieranie rozwoju ruchowego dziecka od 1. dnia życia jest ważne?
Czym jest motoryka mała i dlaczego nie są to jedynie dłonie i palce?
Ta lekcja sprawi, że:
Lekcja 2.
Chwyt narzędzia do pisania a nauka kreślenia liter
Czy prawidłowy chwyt to absolutny „must have”, aby dziecko nauczyło się pisać?
Co jeśli Twoje dziecko posługuje się nieprawidłowym chwytem?
Ta lekcja sprawi, że:
Lekcja 3.
Mity i przekonania dotyczące nauki pisania
Jakie powielane przez innych mity spowodują, że Twoje dziecko nie polubi pisania?
Dlaczego to mity, a nie fakty? I na co powinnaś zwrócić uwagę, by nie popełniać błędów?
Ta lekcja sprawi, że:
Lekcja 4.
Co robić, gdy przedszkole/ szkoła nie pomaga?
Jakie są 3 kroki, które należy wdrożyć, aby Twojemu dziecku było łatwiej?
Ta lekcja sprawi, że:
Lekcja 5.
Jak komunikować się z dzieckiem uczącym się pisać?
Jak komunikować się z dzieckiem, aby czuło Twoje wsparcie?
Jak mówić do dziecka, aby nie zniechęcać, a zachęcać do podejmowania prób?
Ta lekcja sprawi, że:
Lekcja 6.
Proces nauki pisania krok po kroku
Jak wygląda skuteczny i dopasowany do potrzeb dziecka proces nauki pisania?
Jakie kroki wdrożyć, aby przedszkolak uczył się pisać zgodnie ze swoimi możliwościami?
Ta lekcja sprawi, że:
Lekcja 7.
Co jeszcze warto wdrożyć do nauki pisania, aby przebiegała komfortowo i skutecznie?
Jakie jeszcze wskazówki warto wdrożyć, aby Twojemu dziecku łatwiej uczyło się pisać?
Wytrwałość w działaniu, znajomość celu i umiejętność skupienia się na zadaniu, czyli dlaczego dzieciom nudzą się klasyczne szlaczki?
Ta lekcja sprawi, że:
Sprawdź, czy ten kurs jest dla Ciebie ??
? Jest dla Ciebie, jeśli:
⛔️ NIE jest dla Ciebie, jeśli:
Mam na imię Ola i lubię ułatwiać życie rodzicom!
Prowadząc indywidualną terapię pedagogiczną przez długi czas obserwowałam dzieci zniechęcone nauką pisania. Pracując w przedszkolu, w grupie 4-latków wdrażałam swoje pomysły na wchodzenie w świat liter, które powodowały, że dzieci dopytywały o kolejne podobne zabawy.
Zaczęłam szukać badań, szkoleń i rozwiązań, które mogłyby się przyczynić do zamienienia tego nudnego procesu szkolnego, w ciekawy, przyjemny i zachęcający. Ukończyłam szkolenie z terapii ręki i zaczęłam drążyć jeszcze bardziej. Ostatecznie znalazłam rozwiązanie – skuteczne przygotowanie do nauki pisania zaczyna się od pierwszego dnia życia dziecka.
Dzięki temu zrozumiałam, że pracę trzeba zacząć u podstaw, a wiele mitów i przekonań, które przekazują nam starsze pokolenia nauczycieli wcale nie wspierają tego procesu. Właśnie dlatego za jeden z celów swojej działalności postawiłam sobie ułatwienie rodzicom wspierania dzieci w przechodzeniu przez ten ważny etap jakim jest nauka pisania.
Zobacz opinie o innych moich produktach:
FAQ
Czy mogę kupić kurs na fakturę?
Tak, wystawiam faktury zwolnione z VAT. Wystarczy, że podczas składania zamówienia zaznaczysz checkbox, że chcesz otrzymać fakturę i uzupełnisz wszystkie niezbędne dane.
Czy dzięki temu kursowi nauczę moje dziecko ładnie pisać?
Zdecydowanie nie, zaczynając od tego, że jestem przeciwniczką określenia „ładne/ brzydkie pismo”, ten kurs przede wszystkim uczy Twoje dziecko radzić sobie z nauką pisania w dopasowany do jego rozwoju sposób. Twoje dziecko nauczy się sprawnie poruszać na kartce, a późniejszym czasie również w liniaturze.
Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Dostęp do kursu otrzymasz zaraz po opłaceniu zamówienia. Dane do logowania się na platformę otrzymasz na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.
Czy w kursie pokazujesz konkretnie w jaki sposób wprowadzać dziecko do nauki pisania?
Tak, dokładnie w lekcji 7. znajdziesz szczegółowy proces nauki pisania, przez który należy przejść, aby dziecko bez problemu z przyjemnością i w zabawie nabywało umiejętności niezbędne do nauki pisania.
Na jak długo będę miała dostęp do kursu?
Dostęp do kursu jest dożywotni, możesz korzystać z niego kiedy chcesz i jak często chcesz.
Czy ten kurs będzie dobry dla nauczycielki przedszkolnej?
Jak najbardziej! O ile tylko chcesz zmienić sposób wprowadzania dziecka w świat liter, na dostosowany do jego potrzeb rozwojowych.